Tuesday, July 3, 2012

gaduh lagi? ermmm

"uh bakpo la time sy xdop duet ni nk murah nye..geram btol", he said... (ni la link yg he always have a look about his car's accessories...http://auctions.yahoo.co.jp/ - japan yahoo auction)


but then, i'm juz staring him..(dengan muke comel =p)

ok....

i juz replied, "nak beli lagi?"

suddenly.........
"sy mmg da minat dari dlu lagi..kan sy da gtau awk..kalo sy da minat..sy xse awk ngepek..mmg sy minat..kalo nk beli yg da siap mmg beratus 万..(bla bla bla...)"
he juz continue his bebel...

silent~~~~~~~

I kemas my iphone and put all the stuffs in my bag coz mmg da nk balek..

suddenly again.........

"tgk tu...mrh ko sy la tu.."
"awk ni...kan da minat sy" (mmg dari dlu ayat dia)

me still silent....... -_-"

2 minutes later,
"sy ok je", me replied..

BUT, !!!!
i was so suprised when he like shout to me...

"bakpo nk marah sy nyo??"
i was shock n i can't even control myself tpo....so,
i replied...
"kalu sy kate sy ok..sy ok la!!!"
"sy boleh balek sndiri"
i jerit je kat him..GERAM tau x~!!!! >_<

and smpai sekarang i teringat his last word..
"JGN JADIK MCM BUDAK2!"

lastly i was juz silent myself till i arrived at my apartment..
fine!
1week i will not make any respon to you..

*merajuk*

p/s:
can't sleep so dats y i write dis post..
ok..
da lewat..(time at tokyo..around 1.25am)
gudnite...

SEMOGA ESOK HARI YANG LEBIH BAIK DARI HARI INI

AMIN!!

wassalam.....

xley senyum mlm ni...
T_____T

No comments:

Post a Comment